vineri, 5 februarie 2016

Preferatele lunii ianuarie

        Hello! Cum mai sunteți? Precum vi-am promis și luni, e vremea pentru preferatelel lui ianuarie...


Aceasta e poza de grup, am mai omis câte ceva și mi-am dat seama după ce-am dus gunoiul, așa încât, dacă uneori numerele nu corespund imaginilor, credeți-mă pe cuvând, vă rog!



  • șampon Head & Shoulders Extra Volume la 250 ml (mi l-a înapoiat tata neatins așa că l-am terminat eu);
  • șampon Head & Shoulders Classic Clean la 400 ml, l-am folosit și în decembrei îndeajuns de mult, dar tot mai am din el;
  • șampon Nivea Fresh Energy la 250 ml, l-am alternat cu șampoanele H&S;
  • balsam de păr eVital de la Lotus Cosmetic, luat de mama pentru ea nici nu mai știu când și îl folosesc eu, mai am din el;
  • mască de păr Kallos Placenta la 180 ml cred, terminată;


















  • Balsamul de mâini Sandel;
  • crema pentru călcâie de la elmiplant pe care o împart cu mama;
  • un dizolvant de lac de unghii cu acetonă de la Florean;
  • un lac de unghii Ruby Rose într-o nuanță de bordo de care mă despart deoarece s-a îngroșat mult prea tare ca să mai pot lucra decent cu el;
  • un lac de unghii Gabrini într-o nuanță de gri ceva mai închis, a fost cu adevărat oja lunii;











        Cam atât pentru astăzi, dar mă bucur că m-am descotorosit de cele patru sticle de gel de duș și de pachețelele de șervețele umede Amelia, cât și de altele, mi-am mai făcut loc și pentru altele, și așa am păcătuit mărindu-mi unele colecții, deși n-ar fi trebuit pe moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu