marți, 2 februarie 2016

Review: Gelul de duș Cien men 2 in 1 Sport


        Hello! Cum mai sunteți? Eu una mă-ntreb cum va fi examenul de azi, nu prea înțeleg ce-ar putea profa să ne comunice sau să ne pună să facem la facultate de vreme ce deja i-am trimis referatele documentație împreună cu proiectele pe mail, dar curiozitatea îmi va fi răsplătită în această după - amiază. Sper să nu uit să vă povestesc și vouă lunea viitoare.

        Pentru azi vi-am pregătit un review la gelul de duș Cien men 2 in 1 Sport. Înainte să vă apucați să aruncați în mine cu pietre deoarece folosesc un produs destinat bărbaților, pe cele două sticle pe care le-am avut le lăsase tata acasă așa că eu am fost fată cuminte și am făcut curățenie golindu-le. Și în plus, de ce să nu folosesc un produs, dacă tot îmi place atât de mult? Deja al doilea flacon l-am terminat acum fix o săpătmână.

        Gelul de duș mi se pare unul clasic de la Cien, vine în sticla foarte obișnuită de 300 ml, produsul fiind de un albastru transparent. Mirosul este o combinație de proaspăt și ceva ușor masculin, dar mie îmi place foarte mult. La noi, un asemenea flacon costă undeva la 3,5 - 4,5 lei și sunt distribuite doar în lanțul de magazine Lidl, Cien-ul fiind marca lor proprie, precum majoritatea cred că știți deja.

         Eu îi acord acestui produs o notă de nouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu