luni, 28 martie 2016

Ce-am mai facut in ultima saptamana #24 + o provocare

        Hello! Cum mai sunteti? Va spuneam zilele trecute, chiar ieri cred, sper sa nu ma insel, ca am avut o saptamana atipica, cred ca atipica este un cuvant cat de cat apropiat de realitate. 
        Am avut zile frumoase afara dar si zile urate, sambata seara a plouat mult (mie personal mi s-a parut mult), a inceput undeva intre orele 18 - 19, la 19 fara vreo 10 minute deja ploua aproape torential de minute bune asa cum imi spunea mama la telefon caci eu nu mai fusesem atenta la ce e afara de vreo ora, iar seara (ma rog, noaptea) la orele 22 - 23 cand m-am bagat in pat inca ploua la fel ca la ora 19.







        Am avut si 3 incercari, sau lucruri care chiar mi-au ramas in mnte, saptamana asta:

  1. Am fost de inca 2 ori la medicul de familie cu starea mea de sanatate, aseara eram macar bine, dar asta dupa o cura de 5 zile de antibiotice, tusa mea, spatele care ma tinea cred ca in zona plamanilor si starea aceea de slabiciune in cazul gripei / trahetitelor nu s-au lasat duse decat de antibiotic;
  2. Am reusit sa nu ma ingras dupa cele aproximativ 2 kg pe care le dasem jos de pe mine in cele 2 saptamani de dinainte de aceasta saptamana de care vorbesc acum. Poza nu vrea sa se incarce decat cu susul in jos desi laptopul o afiseaza cum trebuie, asa incat n-o sa va arat cele 200 de grame slabite in ultima saptamana;
  3. Tata nu a fost chiar deloc de acord cu faptul ca am deschis subiectul cu sistemul de operare in articolul precedent din categoria „Ce-am mai facut saptamana ce-a trecut”, episodul 23, nu a fost deloc de acord cu limbajul folosit in descrierea respectivei probleme abordate si ca nu ii spusesem in particular ce-am avut de spus. Asta a fost martea trecuta si mi-a trasat un fel de provocare, e vorba de „intrebarea provocare” de la sfarsit, sper ca am inteles eu bine treaba si n-o sa mai am discutii contradictorii cu el si pe tema aceasta.
        In rest, am fost si miercuri si joi la facultate, ma rog, la masteratul de inginerie, caci la cel de la Facultatea de Stiinte nu am fost decat la un seminar cu o seara inainte de a-mi debuta tusa aceea suparatoare si persistenta. 
        Luni nu a mai fost cine sa ajunga la un seminar (seminarul se tine doar in saptamanile pare) de la Stiinte de la ora 17 iar la inginerie nu a venit cadrul didactic iar mai mult chiar nu vreau sa vorbesc, e o persoana cu bune si cu rele dar ma irita emotional si psihic o parte negativa la respectiva persoana, toate astea dupa ce fusesem prima data pe saptamana trecuta la medicul de familie. 
        Marti imi propusesem sa merg de la 10 la 12 la cursul sefului de catedra de la Stiinte ca sa vad ce ne cere la cele 2 materii a caror cursuri le tine si apoi sa stau de la 12 la profesorul cu care avusesem si cu o zi inainte seminarul dar m-am putut trezi abia pe la ora 11 asa incat nu am mai ajuns nici marti prin universitate. Dar am ajuns pe la parinti unde tata mi-a comunicat ce vi-am spus mai sus.
         Miercuri as fi putut da de la 12 la 14 pe la seful de catedra de la Stiinte dar nu stiam cat o sa ma tina, plus ca as fi revenit acasa sa mananc si sa rezolv cateva lucruri importante si mi-a fost frica ca nu mai ajung pe 15:15 la materia de la inginerie unde chiar aveam nevoie de niste clarificari.
         Joi am dat pe la medicul de familie din nou, iar apoi am fost la un curs tot de la inginerie, si proful a intarziat asa incat nu a fost nu stiu ce problema c-am intarziat si eu, pur si simplu nu prea aveam chef sa ajung in campus si imi tot gaseam de lucru niste chichineturi prin casa.
          Vineri am fost putin pe la Kaufland si tot restul pana aseara am lucrat (intelectual in proportie de vreo 85 - 95%) la multe maruntisuri: un pic de curatenie, mi-am gasit, instalat si configurat niste programe pe laptop pentru a crea un proiect, am citit un capitol dintr-o carte de la o materie, am scris niste articole pentru acest blog, am citit din „Copiii Dunei” de Frank Herbert, e cartea a treia din seria „Dune” scrisa de Frank Herbert, am conceput - mental doar - o diagrama pentru un alt proiect; si poate voi mai face cate ceva si dupa ce termin de programat acest articol, nu neaparat din alta categorie ce n-am mentionat-o deja. 

        Si acum, intrebarea provocare: Voi ati primit din partea parintilor tot ce-am primit eu? Mai jos o sa punctez eu ce consider ca am primit, sper sa nu omit ceva important:
  • un acoperis de-asupra capului tot timpul;
  • m-au tinut la gradinita, scoala primara, liceu, studii de licenta, studii de master la 2 facultati;
  • m-au tinut departe intotdeauna de problemele financiare ale familiei;
  • au incercat cat au putut sa-mi faca mofturile, atunci cand s-a putut;
  • am fost de 3 ori la mare, in Romania de fiecare data;
  • dupa ce-a murit bunica din partea mamei, in mai anul trecut, mi-au lasat mie apartamentul respectiv in loc sa faca orice altceva cu el;
  • cu partea de bani a lui tati de pe apartamentul celorlalti bunici plus inca o gramada de alti bani mi-au renovat apartamentul si mi-au luat ce mobila am vrut eu si ce electrocasnice am vrut eu;
  • nu mi-au impus niciodata sa imi castig existenta in vreun fel;
  • nu m-au lasat sa lucrez doar pentru ca voiau sa-mi iau diploma de licenta;
  • mi-au suportat cat se putea de bine toanele, nu intotdeauna au fost de acord cu ele, dar au incercat sa corecteze problemele mele comportamentale (nu stiu multi copii & adolescenti care sa nu fi avut nici macar o problema de orice fel, iar eu nu fac exceptie de la regula).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu