marți, 8 martie 2016

Fapt concret: Ipsos chiar plateste


        Hello! Azi vreau sa va vorbesc putin despre un fapt concret din viata mea: sondajele online platite si corectitudinea furnizorilor din spatele acestor sondaje in ceea ce priveste plata corespunzatoare promisa.

        Sincera sa fiu, nu as putea spune cand am inceput sa completez sondaje online pentru niciuna dintre platformele pe care le frecventez. Stiu doar ca, in general, imi ia destul de mult pana sa ajung la acel punct minim pentru care sa primesc recompensele promise.

         Una dintre aceste platforme frecventate este Ipsos. Precum mentionam si mai sus, mi-a luat ceva timp, destul de mult, pana sa ating pragul pentu recompensa formata din bon / bonuri valorice in valoare de 50 de lei. Sincera sa fiu, am „activat” optiunea de a primi bonurile intr-o sambata sau duminica, nu mai tin minte exact, cert ii ca platforma Ipsos s-a miscat extraordinar de bine astfel ca in saptamana urmatoare, miercuri, am si fost sunata de curierul de pe Fan Courier ca sa-mi dea bonurile. Sincera sa fiu, m-asteptam sa-mi fie livrate in minim 2 saptamani (pe platforma se mentioneaza un interval de livrare de 2 - 6 saptamani), prin Posta Romana, dar m-am bucurat sa le primesc atat de repede deoarece am si facut cumparaturi de ele. Si cel mai bun lucru e faptul ca mi-au livrat un carnetel de 5 bonuri in valoare de 10 lei fiecare astfel incat le-am putut „risipi” prin mai multe magazine.

        Prin urmare, pot sa confirm faptul ca Ipsos chiar plateste, asa cum mentiona si Alina lui Brumarel.

2 comentarii:

  1. Eu inca n-am ajuns la stadiul de plata, primesc foarte rar chestionare :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu primesc nu știu cat de des, cred c-am așteptat 2 - 4 ani s-ajung la acest carnețel de tichete...

      Ștergere