sâmbătă, 5 martie 2016

Review: Balsamul de buze Cien classic


        Hello! Cum mai sunteti? Pentru ca marti seara n-am gasit nimic referitor la cosmetice in revista celor de la Lidl, m-am gandit sa va vorbesc despre unul dintre produsele celor de la Lidl, daca tot e sambata ziua dedicata lor intr-un fel sau altul.

        Astazi va scriu cateva cuvinte despre balsamul de buze Cien classic. Este varianta cu capacel albastru inchis, mai existand si cu capacel albastru deschis care are ceva protectie solara si o alta varianta cu miere si lapte mi se pare, cu capacel de culoare galbena din cate-mi amintesc. Partea mai negativa, din punctul meu de vedere e faptul ca vin la set de 3 bucati, dar se merita sa iti iei un set de 3 bucati din cauza pretului, in primul rand, care e de 9,30 si ceva de lei, pana in 9,40 pentru toate cele 3 bucati, deci ar costa undeva la aproximativ 3,10 lei pe bucata, fiind un pret mai mult decat ok pentru ce fac. Are 4,8 gr, un gramaj clasic, as putea spune. Mentionez faptul ca pretul de care scriam anterior este pretul intreg al setului, nefiind niciun fel de reducere la cosmeticele Cien cand l-am achizitionat eu. Fiind varianta clasica a balsamului de buze a celor de la Cien, m-am asteptat sa fie putin, dar doar putin mai gras, dar e in regula si asa, mi se pare cu ceva mai bun ca Nivea HydroCare pe care, daca-l gasesti, dai de la 7,40 lei (asta la promotie, bineinteles, doar e un produs Nivea, cum sa nu coste de 3 ori mai mult decat face defapt) in sus; singurul minus pe care-l are fata de Nivea HydroCare e lipsa oricarei protectii solare, dar eu ma-ntreb ce sa mai doresc in plus la un asemenea pret. Se consuma nici repede, nici incet, cineva care sa abuzeze intr-o forma usoara de el l-ar putea termina in aproximativ 2, poate maxim 3 luni.

        Eu ii acord o nota de 8,5, chiar cred c-o merita.

4 comentarii:

  1. Parca l-am vazut la reducere de set, la Lidl, pana in 8 lei?! N-as fi 100% sigura, dar oricum nu il iau, ca mai am pe acasa vreo 7-8 bucati nedesfacute si vreau sa fiu cuminte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu pana la cat a fost redus, nu stiu cum m-am abtinut sa nu dau o raita prin Lidl cand au fost cele 4 zile de reduceri...

      Ștergere