duminică, 6 martie 2016

Review: Sapun lichid ieftin din Kaufland


        Hello! Azi tot despre un produs care intra tot la „Preferatele lunii februarie”, si anume un sapun lichid foarte ieftin din Kaufland, dar care tot o dezamagire este.

        Acest sapun lichid ieftin l-am luat asta-vara din Kaufland, tocmai pretul m-a facut sa-l pun in cos. A fost undeva la 1,52 lei pentru 500 ml sau asa ceva, ma gandeam ca acesta o fi sapunul minune al Claudiei, dar se pare ca nu acesta era, ci mai degraba „seria” din care facea parte sapunul lichid cu nufar de la K Classic care despre care vi-am vorbit aici. Trebuie sa mentionez ca acest sapun a stat inceput la naftalina ceva vreme, iar cand am inceput sa-l folosesc luna trecuta, mi-a uscat rau de tot mainile, a trebuit sa trec la Cien Apple & Mint si Palmolive Balanced & Mild ca mainile mele sa-si mai revina, aceste sapunuri fiind ajutate si de Blanchette B Regenerating; prin urmare, ce mai ramasese din sapunul asta lichid pagubos a ajuns in functiile de gel de dus (unde, intre noi fiind vorba, s-a descurcat mult mai onorabil) si spumant de baie pana s-a consumat si a ajuns la nivelul la care-l vedeti.

        Cu acestea fiind spuse, m-am invatat minte sa nu mai iau acest „tip” de sapun lichid din Kaufland, caci chiar nu se merita, nici macar profei cu probleme de igiena personala din liceu mi-ar fi mila sa i-l dau (am avut parte si de asemenea specimen neplacut, din pacate).

        Nota mea pentru produs este 4, are circumstante atenuante pentru pret si pentru faptul ca s-a comportat mai bine ca gel de dus, totusi, si n-am fost nevoita s-arunca o treime din el.

2 comentarii:

  1. Am vazut si eu acest sapun, ma bucur ca nu l-am luat! Cauta varianta Aile, acela e de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat 2 sau 3 sapunuri de la Aile, cred ca 3. Sunt bune pentru pretul lor.

      Ștergere