miercuri, 30 martie 2016

Review: Sapunul lichid Cien rose & lavender


        Hello! Cum mai sunteti? Pe cand scriu acest review e abia sambata seara si ploua de numa in Oradea. Nu stiu cum e prin alte locuri, dar aici a fost mohorat sambata iar eu sunt mult prea nerabdatoare sa vina temperaturile acelea care sa-ti permita sa te plimbi prin parc macar intr-o bluza cu maneca lunga si atat fara sa-ti fie rece.

        In alta ordine de idei, subiectul principal al acestei zile e sapunul lichid Cien cu trandafir si levantica. L-am cumparat in toamna din Lidl la 4,5 - 5 lei si facea parte din aceeasi colectie ca si varianta cu menta si mar, deci nu-l veti mai gasi acum prin magazine.

        Sapunul vine intr-o cantitate de 500 ml si mie, singura, imi ajunge mai bine de 2 saptamani aceasta cantitate. Desi culoarea e mov, miroase foarte bine a levantica dulce, nu simt trandafirul deloc in compozitie, desi l-am luat inaintea celui cu mar & menta chiar din cauza trandafirului din denumire. Nu pot spune ca-mi fereste mainile de uscare, chiar mi-a accentuat o mica zona cu piele uscata si ranita, dar in rest nu am sesizat sa-mi usuce pielea sau sa mi-o hidrateze.

        Nota acordata produsului: 9.

2 comentarii:

  1. L-am luat si eu dar s-a scurs repede spre spalat cada cu el. M-a inebunit mirosul ala de levantica pe piele. Parca cadea sifonierul bunicii pe mine. Am ramas la orice cu mar si lamaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare cu propriile lui gusturi. Mie imi place si mirosul acestuia, cu levantica si trandafir. Esti norocoasa daca sifonierul bunicii tale miroase a levantica, una dintre bunicile mele era OK si fara vreun miros mai specific prin dulapuri, dar cealalta era adepta naftalinei tot pe principiul fiecare cu gustul lui.

      Ștergere