vineri, 29 aprilie 2016

5 lucruri pe care le-am aflat dintr-o revistă sau dublă folosință pentru 5 produse de beauty

        Hello! Cum mai sunteți! Astăzi voi face un articol o idee mai puțin tipic pentru mine, nu foarte des scriu despre revistele pe care le citesc sau măcar le achiziționez din diverse motive 


1. Rimelul:
a) Precum știți, rimelul are multe întrebuințări pentre gene, nu știu dacă are rost să vi le amintesc.
b) Rimelul mai are o întrebuințare mai puțin cunoscută: cu ajutorul unei pensule pentru tuș, puteți folosi rimelul pe post de duș, cariocă sau creion dermatograf.

2. Uleiul de bebeluș:
a) Uleiul de bebeluș poate fi folosit pentru hidratare, pe post de loțiune de corp.
b) Dacă nu știți, în cazul în care rămâneți fără demachiant, puteți folosi uleiul de bebeluși pe post de demachiant, chiar pe post de demachiant bifazic.

3. Crema de gălbenele:
a) În mod normal, această cremă poate fi folosită pe piele pentru regenerarea rănilor mici sau a pielii îngroșate.
b) Utilizarea mai puțin cunoscută este aceea de balsam de păr.

4. Dermatograful alb:
a) Acest produs cosmetic e folosit în mod normal pentru conturarea pleoapei inferioare, având efect de mărire a ochilor.
b) De asemenea, folosit pe pleoape, are rol de bază pentru fardurile de ochi.

5. Fixativul de păr:
a) Rolul principal al fixativului de păr este acela de a fixa părul.
b) De asemenea, fixativul de păr poate ajuta la „cumințirea”sprâncenelor zburlite.



        Cam atâta am avut de spus pentru ziua de azi.

2 comentarii:

  1. uite ca nu m-am gandit si la intrebuintarile paralele ale produselor. cred ca putem improviza cu foarte multe chestii pe care deja le avem. parca mi-ai facut pofta de o revista :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Revista respectiva statea prin sertare si cutii de ani de zile. I-am dat o ultima intrebuintare inainte de a o arunca in containerul de reciclare: am folosit-o ca tema de articol.

      Ștergere