miercuri, 6 aprilie 2016

Review: Antiperspirantul Gerovital H3 Natural


        Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți ok la mijlocul săptămânii...

        Astăzi vă voi povesti în câteva cuvinte despre unul dintre produsele care-mi fac ziua mai frumoasă, deși e foarte micuț: antiperspirantul Gerovital H3 Natural în varianta mini de 40 ml (echivalentul a 26 de grame).

        Acest antiperspirant sigur se găsește în această variantă mini în Auchan și în Kaufland, în acesta de pe urmă era la 2,89 lei ultima oară când m-am uitat la prețul lui. Eu l-am cumpărat în vară pentru a le păstra în cele 2 genți cu care obișnuiesc să merg la masterate, alături de varianta Fresh, tot mini.

       Momentan este antiperspirantul pe care-l folosesc cel mai mult, alături de Dove pure fără parfum, mă gândesc că fiind atât de mic se va consuma ușor. Îmi place faptul că mă ține vreo 12 - 14 ore în condițiile în care în aceste ore îmi fac și somnul principal de aproximativ 8 ore. Are un miros pudrat (poate puțin prea pudrat, dar asta este) și oarecum fresh, ceva în stilul deodorantului Nivea fresh natural, nicidecum un parfum natural, dar nu eu aleg numele pe care cosmeticele le vor purta. 

        Nu știu dacă voi recumpăra acest antiperspirant, dar dacă ar fi să aleg vreunul dintre antiperspirantele celor de la Gerovital, din tot ceea ce-am încercat de la ei, acesta ar fi alegerea mea numărul unu.

        Nota mea pentru produs: .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu