marți, 5 aprilie 2016

Review: Cremă reparatoare pentru călcâie elmiplant smooth feet


        Hello! Ce mai faceți? Cum mai sunteți?
        Astăzi vă vorbesc puțin despre crema pentru picioare de la elmiplant, Smooth Feet, pe care a cumpărat-o mami din Carrefour și pe care-am folosit-o și eu din curiozitate. Văd că mai nou mami s-o dat pe firme nu neapărat foarte cunoscute dar care îi oferă lucruri care-i plac.
        Îmi place mult faptul că această cremă chiar îți repară pielea aspră a călcâielor dar și a degetului mare de la picioare. Eu nu am călcâiele chiar crăpate, așa încât crema nu am folosit-o chiar la așa-zisul ei potențial maxim.
        Crema primește, totuși, o mare bulină neagră deoarece imediat cum n-o mai folosesc, în vreo 2 zile mă trezesc iar cu pielea de pe călcâie aspră de se agață țesăturile prin ea, m-așteptam la un efect mai de durată dacă folosești crema aceasta o perioadă mai îndelungată de timp.
        Neavând date despre prețul cremei, nu știu dacă se rentează să o achiziționez personal doar pentru mine. De găsit se găsește sigur în Carrefour, probabil poate fi găsită și în Kaufland sau Auchan, din memoria mea care lasă de dorit am uitat să mă informez.
        Nota mea pentru produs: 8.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu