sâmbătă, 21 mai 2016

Review: Gelul de duș Cien SPA Asian Touch


        Hello! Cum mai sunteți?
        Știu, nu am mai apucat să fac vreun articol cu noile achiziții de cosmetice și wellness în ultimul timp, iar acestea, inevitabil, s-au adunat. Am programat un articol cu noutățile din categoriile menționate pe sfârșitul lunii, o să fie un articol mai lunguț. Până atunci, sper ca acesta să fie singurul review la vreun articol neprezentat printr-un articol referitor la noile achiziții.

        Lidl a venit săptămâna aceasta sau cea care a trecut, nu știu sigur, cu o nouă gamă de geluri de duș & săpun lichid în ediție limitată. Luni, când am cumpărat acest gel de duș mai existau o grămadă de produse din gamă astfel încât m-am gândit să vă prezint unul dintre produsele din gamă, poate vă stârnesc curiozitatea.
        Gelul de duș vine într-o sticlă de 300 ml de culoare mov pe care eu am găsit-o la 5 lei. Produsul în sine abia are o tentă movulie. Gelul de duș îngrijește bine pielea, eu l-aș recomanda foarte bine și persoanelor cu pielea sensibilă, având în compoziție ulei de citrice, inițial neștiind de ce îmi lasă pielea un pic uleioasă acest produs. Cu toate acestea, mirosul este relativ dulceag, eu zic că miroase a bomboane de pom de Crăciun din acelea cu jeleu de lămâie învelit într-un strat subțire de ciocolată, dacă știți la ce mă refer. Sincer, mă așteptam la un cu totul alt miros, dar dacă în viziunea celor de la Cien acesta este mirosul Asiei...
        Nu știu ce să zic, cred să înclin că acest produs mi-a cam displăcut, nici tu miros mult așteptat, și preț  mare, și îmi lasă pielea grasă și mai uleioasă...
        Nota mea pentru produs este 8 / 10.

2 comentarii:

  1. eu am varianta verde, Hawaiian, dar acela miroase demential, e fresh, te umple de chef de viata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi cam pare rau ca mi-am luat gelul acesta de dus, cred ca-l voi folosi mai degraba pe post de sapun lichid pentru maini, ca acolo am eu mari probleme cu uscarea mainilor

      Ștergere