vineri, 8 iulie 2016

Review: Antiperspirantul Lady Speed Stick Fresh & Essence


        Hello! Cum mai sunteți? Cum o mai duceți pe vremea asta, când e cald afară, când e destul de răcoare. Personal, nu m-am așteptat niciodată ca temperaturile minime din luna lui Cuptor să coboare la 13 grade, dar asta este, se mai întâmplă și asemenea fenomene aiurea.
        Zilele acestea am terminat un produs din categoria celor pe care ar trebui să mă bazez în luna lui Cuptor și anume antiperspirantul Lady Speed Stick Fresh & Essence și m-am grăbit să vă împărtășesc impresiile mele până nu uit ce impresii mi-a lăsat produsul acesta. 
        În primul și în primul rând, l-am achiziționat din Auchan cu vreo 7 lei, dacă bine mai țin eu minte, asta întâmplându-se prin jurul datei de 20 mai, și are 150 ml. Produsul vine în deja clasicul recipient mov, ce imită cât de cât o clepsidră și are în zona orificiului de pulverizare forma aceea ca de desfăcător de sticle de suc & bere. Jetul produsului mie mi se pare a fi moderat, nici foarte slab dar nici exagerat de puternic. Mirosul e cumva amărui, prăfos, chimic, puțin floral. Nu mă duce deloc cu gândul la prospețime, dar chiar deloc. Plus că parfumul nu ține exagerat de mult pe piele, deși pot spune că pe mine, care transpir de mama nevoii, mă protejează între 6 și 8 ore.
         În consecință, îi acord produsului nota 8 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu