miercuri, 6 iulie 2016

Sfârșit de proiect

         Hello! Cum mai sunteți?
         Nu știu dacă mai țineți minte, dar pe la începutul anului mi-am propus un project pan prin care să-mi diminuez stocul la unele categorii de produse (povestea mai pe larg o puteți reciti aici). Cert e că după 6 luni, am terminat aproape tot ce mi-am propus. Scriu aproape deoarece mai am din EDP-ul Today de la Avon cât se vede în poza de mai jos.



         Nu am păstrat până acum atâtea și atâtea ambalaje, dar am vorbit progresiv despre produsele consumate în următoarele articole

  • preferatele lunii ianuarie le găsiți aici;
  • preferatele lunii februarie le găsiți aici;
  • preferatele lunilor martie și aprilie le găsiți aici
, iar despre ultimele 2 - 3 lacuri de unghii, care au devenit mult prea groase pentru a le mai putea exploata într-un mod uman voi vorbi în următorul articol de tip „Empties”, care sper să apară pe sfârșit de iulie, început de august.

2 comentarii:

  1. ai avut o adevarata colectie de deodorante si antiperspirante! bravo!
    eu nu prea am rusit sa termin ce mi-am propus. dar inca sunt optimista...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine multe erau pe jumate terminate si inncepeam sa ma plictisesc de ele

      Ștergere