luni, 15 august 2016

Ce-am mai făcut în ultimele săptămâni

        Hello! Cum mai sunteți?
       Personal, nu m-am gândit să părăsesc blogosfera sau altceva de genul acesta, dar în ultimele săptămâni nu am avut vreo activitate mai acătării despre care să vorbesc mai mult și nici nu am mai citit cărți sau să fi folosit niște cosmetice noi despre care să vorbesc pe blog. E adevărat, au fost niște excepții, dar puține, așa încât cred că voi povesti câteva cuvinte în această postare.

        La începutul lunii am avut planificată o vacanţă / un concediu cu familia în Grecia din care ne-am întors mult mai repede din cauza unei situații delicate în familie, ne-a luat prin surprindere deoarece nu ne-am așteptat la respectiva situație.

        În rest, am reușit să mai citesc vreo 7 cărți, cele mai multe de Agatha Christie, am reușit să dorm foarte mult și m-am confruntat cu o otită externă care a trecut într-o săptămână de tratament, dar a durut câteva zile.




        Despre ultimele curse de Formula 1, pot spune că sunt dezamăgită, aveam alte așteptări după cursele din Spania și Monaco, cât și după calificările din Baku și de pe Hungaroring, dar văd că mai nou iar se cam plafonează competiția... 


        Momentan, am de gând să încerc să mă ocup de câteva măriri de note, să încerc să mai fac câteva articole pentru blog și să îmi fac plinul la capitolul beletristică, căci se vor anunța luni secetoase la acest capitol, și am de gând s-o dau pe ultimul volum din „Instrumente Mortale” și tot ce-mi mai pică din seriile „Lorien Legacies” și „Temeraire”, mi-ar plăcea să termin aceste trei serii de cărți.

4 comentarii:

  1. Bafta la bifat! Si eu m-am reapucat de citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Doar ca reusesc sa fac rost de cartile pe care le doresc cu greutate, si in engleza pe deasupra.

      Ștergere
  2. la f1 nu m-am mai uitat de foarte mult timp. sunt intr-un razboi cu sportul. doar olimpiada m-a mai miscat un pic. zilele astea am citit mai putin, acum sper sa recuperez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca voi declara si eu razboi Formulei 1 cat de curand daca o continua tot asa...

      Ștergere