sâmbătă, 27 august 2016

Review: Gelul de duş Das Dusch cu lămâie verde şi mentă



        Hello! Cum mai sunteți? Vă vine să credeți că e ultimul week-end de vară? Mie chiar nu-mi vine să cred. Dacă tot suntem la capitolul "unde s-a dus vara?", astăzi vă povestesc puțin despre unul dintre gelurile de duş luate în iulie: cel cu lămâie şi mentă a celor de la Das Dusch, achiziționat din Ieftinel cu doar 3,10 lei, era ceva promoție căci în mod normal costă 3,65 lei.
        Sincer, nu știu dacă face parte din vreo ediție limitată trecută sau așa ceva, dar vă pot spune un lucru: miroase demențial a vară, a lămâie verde și a proaspăt cu toate că eu nu pot percepe mirosul de mentă, probabil o fi fiind mai discret și acoperit de mirosul de limetă. Ce-i drept, pe piele nu persistă prea mult mirosul, dar măcar te bucuri de el când te speli iar apa rămâne și ea parfumată. Nu simt să-mi usuce pielea, dar nici să-mi lase senzația de uleios. Un singur lucru nu mi se pare exagerat de ok, dar nu e nici foarte negativ: are o consistență cam prea de gel, când iese din sticlă iese o cantitate cam de mărimea unei alune mai măricele cu coajă, ca să zic așa, nu e curgerea aia care induce senzația de risipă. Plus culoarea care mie mi se pare atât de primăvărativă mai degrabă, un verde crud.
        Prin urmare, de la mine primește o notă de 10 / 10 și sper să-l regăsesc și vara viitoare la mine în baie.

6 comentarii:

  1. Super! Cel putin pentru mirosul de fresh! Eu imi pun gelurile intr-un recipient cu pompita. Asa consum exact cat imi trebuie, nu curge nici prea mult si nici prea putin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm... Eu doar sapunul lichid il pun in recipiente cu pompita. Si sincer vorbind, cum nu le-am mirosit in magazin, nu m-am asteptat ca acesta sa-mi placa mai mult pentru zilele calde, ci celalalt Das Dusch luat (cel cu portocale / mandarine si lemongrass).

      Ștergere
  2. Cred ca miroase super! Ciudat, vara asta am preferat mai mult variantele cremoase, dulci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa zic despre asemenea variante... poate la iarna?

      Ștergere
  3. pare exact genul meu de aroma! mie-mi place lime-ul tare mult. nici lamaia galbena n-o ocolesc!

    RăspundețiȘtergere