marți, 16 august 2016

Review: Laptele demachiant Bioten cu miere și cimbrișor pentru ten normal / mixt


         Hello! Cum mai sunteți? Astăzi revin „în forță” pe blog, ca să zic așa, cu un nou review la unul dintre produsele pe care mi se pare că le-am cumpărat acum o eternitate, deși am făcut-o pe la sfârșit de mai, început de iunie (respectivul articol îl veți găsi aici).
        Eu, personal, am cumpărat acest lapte demachiant Bioten cu miere și cimbrișor pentru ten normal / mixt din Kaufland cu 8,70 lei, dar din cunoștințele mele, îl puteți achiziționa și din Auchan. Principalul motiv pentru care am achiziționat produsul a fost prețul cel mai scăzut sau aproape cel mai scăzut pe care l-am găsit la raft, dar simțeam nevoia de o oarecare curățare mai bună a bb cream-ului de la Maybelline, dar știam că șervețelele umede de orice fel (chiar și cele demachiante) îi fac viața un calvar tenului meu, cu toate că e gras.

Ce spun ei:
        Laptele demachiant Bioten cu miere și cimbrișor curăță eficient și împrospătează tenul normal / mixt, fără să-l usuce. Îndepărtează delicat machiajul și împuritățile acumulate pe parcursul zilei, permițând epidermei să respire. Mierea, un agent nutritiv natural, contribuie la menținerea echilibrului optim de hidratare al pielii, iar cimbrișorul are acțiune antiseptică, protejând pielea împotriva agresiunilor din mediu. Astfel, tenul este curățat și hidratat, conferind o senzație plăcută de prospețime. 

Ce spun eu:
        Despre produs pot spune că îndepărtează destul de bine fardurile de ochi fără a lăsa vreo peliculă uleioasă pe pleoape sau mai știu ce probleme cu vederea în următoarele minute demachierii, dar la capitolul bb cream simt nevoia de a mai trece cu ceva după produs, fie că e vorba de o loțiune micelară sau tonică sau de un șervețel umed pentru a fi sigură că am scăpat de tot machiajul. De asemenea, la puțin timp timp după operațiunea de demachiere, am nevoie de apă și săpun din cauza tenului gras.
         Ca o mică completare, trebuie să precizez faptul că simt că acest produs îndepărtează parțial pelicula uleioasă lăsată de bifazicul Farmec de aici.
        Nota mea acordată produsului este 8 / 10.

6 comentarii:

  1. Nu l-am incercat, dar am pus ochii pe varianta noua, cu uleiuri pretioase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil este formula noua, abia acum cateva minute am citit faptul ca s-au schimbat putin produsele.

      Ștergere
  2. foloseam si eu acest produs acum ceva timp. de la o vreme, insa, evit laptele demachiant si m-am axat spre bifazice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, dupa faza cu bifazicul Farmec, nu m-as baga prea mult la bifazice din cauza tenului mixt / gras. Mai degraba as incerca apele micelare, imi pare rau ca nu o mai gasesc pe cea de la Blanchette B

      Ștergere
  3. Nu il stiu! Eu ma impac bine cu servetelele umede. Mai ales ca le pot folosi oriunde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici chiar m-ai lasat fara replica! Acesta e marele avantaj al acestor servetele umede. Doar ca mie imi mai agaseaza tenul uneori.

      Ștergere