luni, 24 octombrie 2016

Ce-am mai făcut în ultima săptămână #42


        Hello! Cum mai sunteți? Sper c-ați avut parte și voi de-un week-end însorit așa cum am avut noi, orădenii, parte. Nu speram la așa ceva, dar vremea a decis să-mi facă o mică bucurie, cot la cot cu Formula 1. Mi se pare foarte interesant faptul că o dată ce Verstappen a avut ghinion în cursă, nu a durat o veșnicie ca și Raikkonen să aibă ghinion. Asta așa, ca o mică chestie, s-a terminat „conflictul” Kvyat vs Vettel cu etapa din Rusia chiar din data de 1 mai (bună și gluma comentatorilor, a vrut și Kvyat să spargă un ou roșu de Paște, de vreme ce cursa era tocmai în Duminica Învierii pentru ortodocși), și a început „conflictul” Verstappen vs Raikkonen etapa următoare, în Spania. 


        Pe lângă asta, am avut parte și de colegi pe la orele de la inginerie, reușirăm să ne întâlnim și noi într-o frumoasă și bună zi, sau mai bine zis în două seri.

       Marți mi-am jurat că nu mai fac în veci sarmale, aceea va fi prima și ultima dată când voi face acest fel de mâncare, nu reușesc să rulez deloc compoziția în foaia de varză. Mult mai bine revin la ardei umpluți, măcar acolo mi-am învățat aproape toate lecțiile posibile și imposibile.


        De asemenea, am avut parte și de shopping, cum altfel? Sper ca în curând să vă arăt cam tot ce mi-a mai căzut în mâini în ultimele două luni, plus un tag preluat de la Andreea Bălăban, a făcut un tag foarte fain pe care chiar îmi doresc să-l preiau, doar că voi recurge la o variantă scrisă și nu una filmată.


       Sper ca săptămâna ce vine să-mi aducă mai mult spor la muncă, aproape că n-am făcut nimic săptămâna asta, abia dacă am citit un curs. Și m-am uitat la „X - MEN: Apocalypse”, a fost interesant filmul, n-am ce să zic, m-aș mai uita acum, la 12 și ceva noaptea la încă un film, doar că mi-e atât de somn din cauza dereglării și mai urâte a somnului, plus că m-am pricopsit cu o durere de cap, sper să treacă până pe la prânz.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu