sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Review: Săpunul solid Nivea happy time


        Hello! Cum mai sunteți? La mine imediat vine apusul, eu încerc să-mi scriu acest articol în timp ce ascult comentariile de la calificările Formulei 1 și mă gândesc dacă să mă apuc de YouTube sau nu mai ales că în cele 2 tentatine de filmat m-am bâlbâit atât de mult încât am renunțat.
        Pentru astăzi, vă pregătesc câteva cuvinte despre un săpun solid pe care tocmai ieri l-am terminat, și anume happy time a celor de la Nivea, cu atât mai mult cu cât în ultimele 2 săptămâni am scris în week-end despre vreun săpun. L-am cumpărat deoarece, deși în viața de zi cu zi, mirosul de clementine / mandarine / portocale îmi aduce aminte de sărbătorile de iarnă, când vine vorba de cosmetice, acest miros mă duce cu gândul la sezonul estival cu plaje și soare puternic și scăldat în mare / ocean. Așa încât vă dați seama cât sunt de curioasă de a găsi un produs cosmetic cu miros de portocale care să mă ducă cu gândul la Crăciun.
        Săpunul happy time are un ușor iz de portocale, e foarte subtil, mai degrabă m-ar duce cu gândul la flori de portocal sau altceva de genul. De spălat, spală bine, e ok. Dar parcă, totuși, nu îmi hidratează chiar ca lumea pielea. Poate un săpun Nivea original ar fi bun pentru hidratare, dar nu ăsta. Și a mai costat și peste 2 lei.
        Nota mea pentru produs 7,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu