miercuri, 18 ianuarie 2017

Review: Antiperspirantul Cien Extra Dry


        Hello! Cum mai sunteți? Hai, că e mijlocul săptămânii de lucru, nu mai e atât de mult până vineri...
         Pentru azi m-am gândit să vă împărtășesc câteva opinii despre antiperspirantul Cien Extra Dry pe care l-am achiziționat din Lidl cam prin toamna trecută.

         Exact, nu știu ce m-a atras tocmai la acesta și nu la cel albastru, probabil desenul care te duce cu gândul la meditație sau așa ceva. Și m-am uitat să aibă aluminiu, să fiu sigură că mă protejează, știți c-o mai dau în bară din cauza asta, vă mai amintiți, nu-i așa?
       Ei bine, mă bucur c-am dat peste această varianta de antiperspirant, eu am dat undeva la 5,50 - 6,00 lei pe tubul acesta, și Har Domnului că are 200 ml și mă ține și mă ține cât nu i-i rușine. Are un miros pudrat și dulce ca de cremă, altfel nu știu cum să îl descriu, plus că face ceva „vapori” sau „norișori” când îl folosești, deci aviz celor cu probleme la mirosuri mai înecăcioase. Protecția durează câteva ore, adică câteva ore sigur nu miroși aiurea, nu că câteva ore nu transpiri deloc pe unde-l aplici.

       Cu certitudine voi mai reveni cândva la el, după ce termin ce am acum pe stoc și după ce-l încerc și pe cel cu capac albastru, sunt curioasă și în legătură cu respectivul.
       Nota mea pentru produs e 10 / 10.



2 comentarii:

  1. sa fie asa eficient??? parca ma tenteaza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spuneam ca ma tine in sensul ca golesc flaconul greu. Dar pe mine ma tine cateva ore efectul, mai ales ca e iarna, de exemplu pot sta linistita sa ies din casa la ora 13:00 si sa intru neimputita la 20:00.

      Ștergere