luni, 30 ianuarie 2017

Review: Crema de duș Floren Peachy Rose


     Hello! Cum mai sunteți? Cum o mai duceți?
     Pentru astăzi m-am hotărât să scriu câteva cuvinte despre crema de duș Peachy Rose de la Floren. Da, tot un produs de la Floren, firmă pe care aș știi-o drept ungurească / maghiară.
     Eu am cumpărat crema aceasta de duș din Bănuțel cu 3,80 lei, sunt mai multe sortimente de creme de duș Floren pe acolo, eu le-am încercat la momentul scrierii acestui articol doar pe aceasta - Peachy Rose - și pe cea cu ceai verde, toate cred că sunt la doar 3,80 lei pentru 300 ml.
     Textura produsului este simiară cu textura cremelor de duș de la Cien pe care le-am încercat, este oarecum cremoasă lichidă, de culoare albicioasă. Face și îndeajuns de multă spumă chiar de la prima „săpunire”, nu e nevoie de a doua „săpunire” pentru a avea acel efect de multă spumă. Mirosul este fructat floral, se simte mirosul de piersică, dar oarecum temperat de un iz floral, probabil de la trandafir; nu bag mâna în foc că se simte un miros distinct de trandafir, ci doar completează mirosul fructta al piersicii cu o notă florală. Văd această cremă de duș perfectă pentru primăvară.
      La prețul pe care-l are, și mai ales la mirosul pe care-l are, chiar sper să ne reîntâlnim anul acesta.
      Nota mea pentru produs: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu