duminică, 22 ianuarie 2017

Review: Cremă de mâini de la Floren


      Hello! Cum mai sunteți? Cum vi-ați petrecut duminica? N-o să-ntreb de zilele libere, că întrebarea nu-și are rostul acum, în mijlocul zilelor libere.
          Pentru astăzi mi-am propus să vă scriu, în sfârșit, câteva cuvinte despre această cremă de mâini din poză de la Floren, achiziționată din Bănuțel. Am dat pe 2 sau 3 lei, nu mai sunt sigură, și are 100 ml, venind ambalată într-o cutioară.
          Mie mi se pare a fi o cremă lejeră, potrivită mai degrabă unei primăveri târzii sau unei toamne devreme, chiar și verii pentru persoanele care nu întâmpină mari probleme ale mâinilor pe timp de vară. Mai și intră repede în piele. Deși are parfum adică se simte că crema are miros în sensul că nu e inodoră, nu m-a deranjat cu absolut nimic.
         Singurul lucru care să zic că m-a nemulțumit e simplul fapt că la un moment dat mi-a crăpat capacul pe mijloc, habar nu am nici în ziua de azi când, ce și cum s-a-ntâmplat, m-am trezit doar cu faptul că mijlocul capacului părea a ceva (adică nu mai era rigid), și l-am verificat vizual pe dinăuntru și chiar era crăpat puțin.
         Prin urmare, a fost o cremă bună pentru mine și e posibil s-o mai recumpăr la un moment dat în viitor, cu toate că știți că sunt deschisă la noi produse.
         Nota mea pentru produs: 9,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu