vineri, 17 februarie 2017

Review: Crema de față elmiplant SKINNERGY refresh it


        Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți ok. 
        Pentru astăzi chiar vreau să vă scriu câteva cuvinte despre o altă cremă de față, elmiplant SKINNERGY refresh it! pe care am utilizat-o o vreme, dar am decis să ne despărțim în termeni nu tocmai amicali, ca să spun așa.
        Mă gândeam... defapt habar n-am ce gândeam când am cumpărat-o. Chiar nu mi-a ajuat cu absolut nimic, consider că am dat banii degeaba pe ea. Se mândrește c-ar menține hidratarea până la 24 de ore și că tenul s-ar simți radiant din cauza utilizării ei. Ei bine, mie mi se părea că-mi bloca porii, cum o aplicam cum și începeam să transpir ca ce nu trebuie, cred că tenul meu încerca să scape de cremă, așa cum mi se întâmplă cu multe creme.
        Crema se mândrește cum că:

  • hidratare optimă imediată a tenului care se menține până la 24 de ore;
  • tenul tău se simte hidratat, proaspăt și plin de energieavând un aspect radiant.
         Pe lângă asta, cică crema asta ar fi îmbogățită cu:
  • extract de fructe de goji 100% natural supranumite, „fructele fericirii”, ajută la creșterea energiei, vitalității și rezistenței pielii, precum și la protejarea acesteia împotriva îmbătrânirii premature;
  • Moisture Plus, o combinație unică de agenți de hidratare șibio-polimeri naturali, are o funcție dublă: acționează ca film protector la suprafața pielii și ca rezervor de agenți de hidratare la nivelul epidermei. Acesta oferă tenului tău hidratare imediată, care durează până la 24 de ore. 
  • SPF 15 pentru a-ți proteja tenul de radiațiile UVA / UVB.

        Pe mine nu m-a ajutat chiar deloc crema, cum vi-am mai scris deja, cum mă dădeam cu crema aceasta, cum începea și tenul meu să transpire și să transpire, ceva de groază. Eu chiar caut ceva care să nu-mi creeze efectul acesta.
        Toate ca toate, dar la un moment dat am tăiat tubul pentru a ajunge la cremă. Nimic ciudat, dubios sau nelalocul lui până aici, fac des chestii din astea și nu se întâmplă nimic cu produsele, doar că se mai usucă niște reziduuri de produs, ceea ce consider absolut normal. Doar că din crema asta s-a separat un lichid ca un fel de ulei, așa încât am zis că eu nu mai pun crema pe față.
         Prin urmare, nu voi mai recumpăra creme din gama SKINNERGY de la elmiplant. Nu am nimic nici, cu firma nici cu gama, doar că produsele se pare că nu mi se potrivesc deloc.
            Nota acordată produsului: 1 / 10.


2 comentarii:

  1. O fi fost veche de ai patit asa.altfel nu prea.mi explic separarea fazelor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu-mi explic faza, nu am mai patit probleme nici cu produsele elmiplant nici cu cele de la Bioten; si nici mami n-o avut niciodata asemenea plangeri la adresa acestor branduri.

      Ștergere