miercuri, 22 februarie 2017

Review: Gelul de duș Dove deeply nourishing


         Hello! Cum mai sunteți? Haideți, e deja joi și trecut de mijlocul lui februarie nu mai e atât de mult până la începutul primării; doar până la începutul sezonului de Formula 1 mai e ceva mai mult, vreo 5 săptămâni, dar până atunci se va mai încălzi pe afară.


        Pentru astăzi mi-am propus să vă scriu câteva rânduri despre gelul de duș Dove deeply nourishing pe care l-am terminat, dar m-am bucurat enorm să-mi fie aliat de nădejde în cele câteva zile mai urâțele pe care le-am pupat, noi, orădenii.
         Eu am avut varianta de 500 ml și a costat undeva la 13 - 16 lei în decembrie când l-am cumpărat. În primul și în primul rând m-a șocat textura lui, e o cremă extrem de groasă, zici că e cremă efectiv băgată într-o sticlă etichetată greșit. Dar face spumă după contactul cu pielea udă, deci e un produs de curățare. Mi-a plăcut până la urmă textura lui, deși se scotea extrem de greu din flacon. Chiar și mirosul lui discret mi-a făcut plăcere. 


       Dacă de varianta cu smochine și floare de portocal m-am plâns că nu mi se pare prea hidratant, aceasta chiar își face treaba, așa că are un mare DA.
        Precum cred că vă așteptați, mi-ar plăcea să-l recumpăr și are un 10 / 10 din partea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu