miercuri, 3 mai 2017

Review: Balsam de păr Wash & Go pentru păr gras


       Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vi-am pregătit o recenzie la balsamul de păr Wash & Go din dotare. Nu știu dacă are un nume specific, am observat să scrie pe el că e pentru părul gras. Adică pentru ce am eu.


       Balsamul l-am găsit în Carrefour-ul din Complexul Comercial Lotus, cam la 7 - 8 lei și are numai 180 de ml. Are o (non)culoare albă și o consistență destul de grosuță care abia iese din sticlonțocul realizat dintr-un plastic mult prea dur pentru produs. Mare păcat că te chinui cu ambalajul, credeți-mă.
      Îmi place cum îmi lasă părul, deși când îl folosesc cu șamponul anticădere de la Gerovital, trebuie neapărat să mă spăl la 3 zile, sper să vă arăt într-un episod de Weekly Vlog de ce, dar nu va fi o plăcere pentru voi. Descurcă bine părul, îl lasă moale chiar și după vopsire.


       Deși face o treabă poate o idee mai bună decât balsamul reparator de la Kallos GoGo, din cauza prețului nu cred că-l voi mai recumpăra curând, ar merita cam un 4,50 lei la cantitatea asta de 180 ml și ambalajul care-ți niște bătăi de cap de-ți vine să-l arunci.
       Nota mea pentru acest balsam de păr este 9 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu