vineri, 5 mai 2017

Review: Crema de duș K Classic Care Just Men! Soft & Fresh


       Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vi-am pregătit un review la o altăpreferată a lunii aprilie, și anume la crema de duș K Classic Care Just Men! Soft & Fresh.
        Chiar când am cumpărat produsul din Kaufland cam cu 3 - 4 lei, nu mi-am dat seama că e pentru bărbați, dar asta e. Mie îmi place foarte mult, are izul (a se citi parfumul) ăla de cosmetic masculin, dar o dată ajuns în contact cu pielea udă lasă o senzație foarte frumoasă de răcorire mentolată, cred că acesta este atu-ul principal al produsului de față, îl văd potrivit pentru zilele călduroase (care, între noi fie scris, abia le aștept). Și în plus, lasă pielea ok, nu o deshidratează sau așa ceva. Categoric va fi recumpărat la vară.
        Nota mea pentru produs: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu