joi, 25 mai 2017

Review: Crema de mâini Dove rich nourishment


       Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți gata de încă o recenzie negativă, iar de această dată la un produs Dove.
    „Vedeta” postării de azi estre crema Rich Nourishment a celor de la Dove. Eu am cumpărat varianta mică, de 75 ml, la vreo 7 lei în Kaufland, și mă bucur c-am cumpărat-o pe cea mică, nu știu ce m-aș fi făcut cu 150 ml de cremă.
     Această cremă de mâini ar trebui să fie pentru un fel de hrănire intensivă sau bogată, ceva de genul. Ar trebui să ofere o piele catifelată și îngrijită, doar că pe pielea mâinilor mele cam uscate pe alocuri cu zgârieturi rezultate din această uscăciune nu a rezolvat nimic. Nu mi-a plăcut defel cum a funcționat, nu mi-a îmnunătățit deloc condiția mâinilor deși tocmai asta așteptam de la cremă.
    Prin urmare, crema nu a funcționat pentru mine și nu cred că o voi mai recumpăra mai ales la prețul de față. Și îi voi acorda o notă de 4 / 10.

2 comentarii:

  1. foarte ciudat! eu n-am folosit nicio crema de maini dove pana acum, dar ma asteptam sa faca minuni :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca face minuni chichineata de la Cien SOS Hand Concentrate, are 75 ml si costa undeva la 4,5 - 5 lei.

      Ștergere