joi, 3 august 2017

Review: Gelul de duș K Classic care Blue Rain


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vi-am pregătit o recenzie la gelul de duș Blue Rain a celor de la K Classic Care.
       Varianta pe care o am eu e la 500 ml și m-a costat aproximativ 4 lei, găsindu-l prin Kaufland. Dacă ar fi să fac un singur duș pe zi, sticla asta m-ar ține aproape o lună întreagă consumată exclusiv, deci la capitolul preț stă foarte bine, sper că 4 lei avem cu toții să dăm pe igienă. 
        Are un miros interesant, mi se pare ok prin primăvară sau în zilele mai răcoroase de vară, dar e un miros foarte sintetic, dar atracția către miros e subiectivă. Eu m-am plictisit și de acesta la capitolul parfum. Dar probabil voi recumpăra la un moment dat produlul.
         Nota mea pentru produs 9.5 / 10.

2 comentarii:

  1. geluri de dus am o gramada, trebuie sa le mai si consum ca sa mai iau altele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, si eu am din alea destule, mi-am luat vreo 6 la sfarsit de mai plus miniaturi, dar de atunci am mai comis-o doar cu unul de 300 ml, iar stocul se micsoreaza vazand cu ochii in ultima vreme... Ceva de genul consum consum si ma intreb daca se vor mai termina vreodata si apoi, buf! golesc de tot 3 sticle in 2 saptamani.

      Ștergere