sâmbătă, 19 august 2017

Lidl

 Hello! Cum mai sunteți?
        Săptămâna viitoare Lidl-ul mă surprinde, au reapărut cosmeticele în revista celor de la Lidl. E adevarat ca e vorba doar despre produse Gerovital, dar totusi, ele exista.


       Ca sunt mare conumatoare de cafea, cred ca nu mai e niciun breaking news. Dar mi-a plăcut că sunt prezentate destulă cafea.


        Ceea ce mi-a surâs, defapt, e categoria de papetărie, și ne-au încântat cei de la Lidl. Probabil voi cumpăra și eu câteva, deși n-am nevoie de nimic, am toate chestiile basic necesare.



2 comentarii:

  1. chestiile alea pentru scoala sunt mega faine, mie mi-au astra atentia casoletele, ba pentru salata, ba pentru iaurt, sunt mega interesante!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate c-ar trebui sa ma interesez si eu de ele la un moment dat...

      Ștergere