miercuri, 9 august 2017

Un produs cu Farmec pentru călcâie îngroșate


    Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vi-am pregătit o recenzie la un produs românesc, și anume crema pentru călcâie cu bambus de la Farmec.
    Mi-am cumpărat crema aceasta de călcâie prin data de 29 mai iar în data de 10 iunie deja îi puteam observa efectele. Nu pot să afirm faptul că repară cele mai adânci crăpături, dar pentru pielea mea destul de îngroșată a făcut ceva destul de ok.
   Eu am luat-o din Magnetic cu 9,90 lei, nu știu cât costă pe altundeva, dar nu aveau altceva prin Magnetic iar eu aveam nevoie de un asemenea produs și zău așa că nu-mi doream să mă învârt prin toată Oradea după ceva să mă satisfacă. Măcar știu unde să ajung și după ce să merg când mai sunt la ananghie.
    Nota mea pentru produs: 10 / 10.

2 comentarii:

  1. eu am o crema de la balea, dar nu stiu cat ar face fata pe picioare fara o pila, doar cu aplicare si atat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca sunt norocoasa daca in 90% din timp nu consider a avea nevoie de pila? In marea majoritate a timpului e ok cuo crema lasata sa actioneze cateva zile.

      Ștergere