sâmbătă, 16 septembrie 2017

Un gel de duș greu consumabil


          Hello! Cum mai sunteți?
        Pentru astăzi am revenit la capitolul geluri de duș, de data aceasta cu un gel mare de duș de la Cien. Cei de la Cien au 2 geluri sau creme de duș mari, la 750 ml, cu argan și cu migadale pe care îl am și eu.
         Nu știu dacă v-ați dat seama deja, dar eu sunt o persoană foarte nerăbdătoare din fire, pe lângă alte multe defecte. Îmi place să cumpăr geluri de duș mari deoarece au un raport preț / cantitate mai mic, dar, deasemenea, fiind mai greu consumabile din cauza cantității mai mari, mă plictisesc de ele.
În fine, să trecem și la gelul nostru de duș. Cum am spus și în paragraful anterior, uneori prefer să iau geluri de duș mari deoarece sunt mai ieftine, iar acesta cu migdale costa aproximativ 6 lei. Mi-am zis că n-o să-mi placă cel cu argan, am avut unul mic (la 300ml) cu argan în ediție limitată de la Cien care nu m-a dat pe spate acum vreun an jumătate, așa încât l-am ales pe acesta. Ei bine, după primele 3 utilizări m-a plictisit mirosul la acesta, l-a mai folosit mami cât a stat la mine iar acum își dă ultimele răsuflări. Mă-ntreb de ce n-a fost acesta acela care să se scurgă din greșeală pe jos (asta s-antâmplat cu cel mare de la Nivea). Măcar că spală bine și nu usucă pielea, în rest nu m-a dat pe spate...
           Nota mea: 8 / 10.

2 comentarii:

  1. cu migdale? si nu miroase bestial? eu nu l-am vazut in lidl

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În Lidl-ul în care eu merg îi pus undeva foarte jos, uneori nici nu-l vezi dacă nu-l cauți.

      Ștergere