luni, 4 decembrie 2017

Mă gândesc să-mi mut blogul pe megahost.ro

Hello! Cum mai sunteți?
Ca să fiu sinceră, de ceva vreme îmi doresc anumite lucruri cu blogul.
Primul ar fi să îi schimb numele. Vreau să cred că am evoluat pe planul acesta, iar prin urmare, acum îmi doresc ca propriul meu blog să îmi poarte numele. Da, știu! Sunt narcisistă rău cu capitolul acesta. Consider că lumea poate să mă judece cum vrea pentru asta.
Al doilea lucru pe care mi-l doresc e să găsesc o găzduire website pe un alt host, cu plată de această dată, deoarece de vreme ce se plătește pentru găzduire, nu mai există acea „reclamă gratuită” la mijloc, adică ceva gen acel cuvânt „blogspot” din link-ul blogului.

Bun, așa încât, pe lângă faptul că am găsit de-a lungul timpului tot felul de oferte pe cont propriu (adică în urma propriilor căutări), am dat peste oferte de hosting și datorită activității de blogger care, în cazul meu, implică și crearea unor articole plătite ca metodă de monetizare ocazională a blogului, probabil ați observat asta din când în când. Așa am dat peste cei de la MegaHost care oferă servicii de găzduire web.




Ceea ce îmi place atât de mult la cei de la MegaHost:
-au mai multe oferte disponibile din care să îți alegi ceea ce ți se potrivește;
-spațiul total de hosting al unui cont este alocat fișierelor site-ului web, e-mailurilor, bazelor de date și fișierelor de statistici și configurare;
-Filtrul Spam este un program care este folosit la detectarea mesajelor email nesolicitate și nedorite. Filtru anti-spam previne livrarea acestor mesaje în căsuța de email . Aceste filtre funcționează prin selectarea mesajelor în funcție de anumite criterii prestabilite sau pe compararea anumitor parametri ai mesajului cu baze de date internaționale anti-spam;
-garantează faptul că-ți dau banii înapo în 30 de zile dacă nu ești mulțumit de serviciu;
-oferă suport tehnic profesional 24 de ore din 24, prin personal calificat și amabil;
-Awstats este un instrument analitic pentru site-urile web, folosit la analiza datelor primite de serverele de hosting despre vizitatorii paginilor web, FTP, mail etc., producând rapoarte în format HTML. Datele sunt prezentate vizual prin tabele și grafice.


Prin urmare, cei de la MegaHost m-au convins să-i adaug pe lista scurtă „a ofertanților” pe care îi voi lua în calcul în momentul în care voi trece la găzduirea blogului meu pe un domeniu propriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu