joi, 21 decembrie 2017

Prima protecție termică pentru păr încercată


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi scriu despre un produs cosmetic dintr-o categorie nouă pentru mine, și anume protecțiile termice pentru păr.

Din punctul meu de vedere, un produs destinat protecției termice a părului ar trebui să susțină stratul de protecție al firului de păr. Cam la asta mă așteptam din partea produsului din poză. Nu știu dacă chiar mă protejează, părul meu tot oarecum frizzy arată, chiar și după ce l-am tuns sănătos, ați observat asta pe Youtube. Ceea ce am mai observat e faptul că părul meu pare a fi mai uscat imediat după ce mă usuc cu uscătorul. Nu știu cât e de normală faza de vreme ce abia am început să folosesc categoria asta de produse.

Pe viitor am de gând să mai folosesc și alte produse de protecție termică înainte de a cataloga produsul Kallos, acum încă nu știu exact cu ce se mânâncă ele.


Ingrediente: aqua, alcohol, vp/va copolymer,  sodiumlaneth-40 maleate / styrene sulfonate copolymer, propylene glycol, peg-40 hydrogenated castor oil, ppg-26 buteth-26,parfum, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu