miercuri, 17 ianuarie 2018

O vanilie pentru Crăciun, vă rog!


Hello! Cum mai sunteți? Știu, Crăciunul a trecut de ceva vreme, de aproape o lună. Dar mi-a plăcut cum sună titlul, așa că va rămâne în forma actuală.

Timpul a trecut iar eu am mai dat gata o spumă de duș, sâmbătă am trimis-o în prima trăistoacă de goliciuni, deja vă cam ameninț cu ele, vor începe să curgă când n-o să mă mai credeți că vor veni.

Prin octombrie mi-am cumpărat spuma de duș Balea Vanilla Cream, am folosit-o o dată și când am simțit-o cât e de vanilată ca miros mi-am propus să o folosesc de Advent. Logic că am început produsul ca lumea în a doua jumătate a lui noiembrie, dar la cât a ținut (știți că folosesc mai multe produse cu schimbul) să știți că nu-mi pare rău.

Cum vă scriam mai sus, miroase a vanilie destul de tare, abia după secunde bune simți și baza de portocală, acolo, pe undeva. Bănuiesc că voi trece produsul pe lista de potențiale produse de cumpărat și în viitoarea iarnă. Plus că nu usucă prea tare pielea. Iar prețul de 7 lei pentru ceea ce face plus cât ține (ar putea ține lejer spre o lună de una singură) mă fac să-i acord o notă de 9.5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu