duminică, 28 ianuarie 2018

Youtuberi pe care îi urmăresc (2017)

Hello!
Știu, e deja 2018, dar m-am gândit să vă împărtășesc câte ceva dintre lucrurile mele mai personale, și anume acei Youtuberi pe care i-am urmărit prin 2017. Luați aminte că am mai descoperit de atunci pe câte cineva, dar având în vedere că s-a-ntâmplat prin 2018, o să îi vedeți într-un alt articol de acest gen, dacă o să vă placă ideea asta.

  • Amina - pe Amina o urmăresc mai ales pentru haul-urile de haine second hand, mi se pare o idee foarte bună achiziția hainelor din asemenea magazine atâta vreme cât nu sunt deteriorate sau prețul reparării deteriorării la croitor + prețul hainei e o afacere bună în comparație cu a le lua la primă mână de altundeva. De asemenea, mi s-a părut util să se deschidă pe subiectul nașterii naturale. 
  • The Pretty Blossoms - pe Ștefana Olaru nici nu mai știu când am descoperit-o, îmi place foarte mult faptul că mi se pare o persoană naturală, relativ simplă, nu ne fraierește cu cică „am o viață mega simplistă și foarte plictisitoare” ca mai apoi s-o tot vedem plecată este hotare și pe la nu știu ce evenimente la care una ca mine nici nu visează încă, la aproape 3 ani jumătate de blog. De asemenea, fiind trecută prin câte ceva cu una, cu alta, îmi place că încearcă să ofere o soluție, fie ea și subiectivă, pentru situațiile ei.
  • Andreea Balaban - pe Andreea mai nou o urmăresc doar pe fundal, când nu vreau s-aud liniștea apartamentului sau potaia vecinei. Sunt foarte puține clipuri pe care i le mai urmăresc în detaliu, am început să simt o discrepanță între ceea ce vrea să pară și unde e defapt ea. 
  • Beauty Barometer - o urmăresc pe Ana Maria Tătucu pentru diversitatea clipurilor dar îmi place și faptul că descrie și produse high - end (gen parfumuri Guerlain, că la parfumuri îmi stă gândul pe lângă articolul de față), așa încât pot să încep să-mi creez o imagine despre ce produse nu ar trebui să mă îndrept.
  • Adela Manolache - pe Adela o urmăresc de principiu pentru tutorialele de machiaj (nu c-aș deveni eu vreun make-up artist profesionist sau așa ceva), dar și pentru că mi se pare o persoană frumoasă în interior pe ecran.
  • Nicoleta Stănciucă & Nicoleta Vlogs - pe Nicoleta o urmăresc pentru faptul că chiar (știu, cacofonie, nu prea am chef să stau 3 ore să rumeg cum s-o elimin eficient) pare a avea viața care pretinde c-o are, asta la partea la canal destinat vlogurilor. Canalul principal i-l urmăream pentru partea de beauty, dar îmi pare bine că și-a diversificat paleta temelor abordate prin seria aceea, „#TeaTalk”, începe să mă pună pe gânduri, deși nu oferă decât informații (așa - zise informații cardinale, dacă are înțeles analogia cu horoscopul / astrologia) de la care să începi tu să cercetezi.
  • Denisa Luntraru - pe Denisa cred c-am descoperit-o prin feed-ul de la Youtube când urmăream un clip realizat de Irina de la Rawscientist despre cum să economisești bani, cred că acesta a fost clipul motiv de abonare. Câteodată o mai las să ruleze în fundal, când mă fâțâi prin casă cu una, cu alta.
  • Claudia`s Choice - pe Claudia o urmăresc datorită blogului ei. De asemenea, mai aflu despre unele cosmetice dar mai și învăț de la ea.
  • Another Side of Me - pe surorile de la Another Side of Me, Cristina și Dorina, cred că le-am găsit tot prin intermediul blogului lor. Sincer, prin România încă n-am prea întâlnit bloguri / canale de Youtube care să fie deținute de frați, prin urmare sunt deja super interesante. Ca să fiu sinceră, și pentru mine cam par gemene, deși conform spuselor lor, e o diferență cam de 16 luni între ele. Alt lucru frumos la ele, pe lângă cosmeticele abordate, e faptul că vorbesc din când în când și despre cărți plus vloguri de călătorie, unee în niște locuri super mega frumoase și de basm.
  • Makoccino - pe tipa asta o urmăresc pentru tis & trick-urile ei legate de desenat și pictat, chiar mi se pare deosebită.
  • Theo Stănescu - pe Theo o urmăresc de vreo maxim 2 ani. O urmăresc pentru haul-uri, pentru clipuri din categoriile de tip „empties” și „preferatele lunii”.
  • A beauty tale - la Alina nu știu exact cum am ajuns, probabil prin intermediul blogului ei. Îmi place foarte mult faptul că abordează multe teme foarte personale.
  • Ioana 114 - pe Ioana o urmăresc cred că și de aproape 2 ani, habar nu am cum am ajuns abonata ei. Ce îmi place la ea e ideea de a locui în SUA și că încearcă uneori să ne povestească ce și cum e pe acolo. Din nefericire, sar putea să renunț la ea, începe să nu-mi mai vorbească prea mult.
  • Cercul Pătrat - pe Lavinia o urmăresc de relativ puțină vreme, prin abonare reciprocă. Îmi place faptul că mai povestește despre viața în SUA și despre povestea ei cu soțul ei.
  • Secretele Elenei & Secretele Elenei Vlogs & Elenita Mama Chic - pe Elena o urmăresc de relativ puțină vreme. Îmi place faptul că mai povestește despre viața în Spania, despre cumpărături și despre viața cu familia ei.
  • Sorin Stratulat - pe Sorin îl urmăresc deoarece e hair stylist și uneori chiar îmi oferă informații interesante în clipurile lui.
  • Nadd Hu - pe Nadd o urmăream puțin că mi se părea interesant să văd pe cineva cu trăsături asiatice vorbind atât de bine româna, dar cred că pe viitor o să renunț la ea, nu-mi vorbește din nefericire.
  • Rox-AneBM - pe Roxana nici nu mai știu de când o urmăresc sau de ce. Probabil și la ea voi renunța, vreau să îmi fac curat prin lista de canale pe care le urmăresc. Nu prea observ să vorbească prea mult despre viața din Germania / Austria.
  • MadaMakeupChanel - probabil și la Mădă voi renunța (am cam mult junk prin listă, din câte observ, e bun și articolul de față). Plus că postează destul de inconsecvent. Înțeleg că nu e ușor cu un copil destul de mic plus cu un job, dar din moment ce are perioade în care reușește să filemeze cât de cât, cred că-și poate încărca mai constant clipurile, gen din 2 în 2 săptămâni, și atunci nu va mai apărea că la un moment dat să aibă 4 - 5 clipuri într-o lună și apoi o lună - două pauză.
  • Formula 1 - cred că e logic să urmăresc canalul de Youtube a celor din Formula 1, nu-i așa? De vreme ce-mi place atât de mult sportul, îmi place să vizionez măcar un rezumat al curselor sau alte lucruri extra.
  • Cristina Kovacs - pe Crsitina o mai urmăresc datorită unor opinii pertinente despre viața de zi cu zi, nu știu exact cum să vă explic. Cred că aceste clipuri să vă lămurească: acesta, acesta și acesta, aici, aici și aici.
  • Maria Dumitrescu - pe Maria o urmăresc datorită clipului în care argumenta de ce nu mai vrea să-și cumpere produse de la MAC. Acum o mai urmăresc pe fundal mai ales la capitolul vloguri de călătorie.
  • Iulia Ioniță - pe Iulia cred c-am găsit-o prin vară și mi-a activat dorul de vremurile liceului și de aceea o urmăresc. Cu toate că pare a fi mai năbădăioasă decât am fost eu vreodată.
  • Wengie & Wengie Vlogs - pe Wengie o urmăresc pentru clipurile ei de tips & tricks, sunt geniale și punerea în scenă chiar mi se pare wow uneori. Dar cred c-o să renunț la canalul ei de vloguri.
  • Tina Young - deci, pe Tina Young de ce o urmăresc? Habar n-am! Out!
  • Mercedes AMG Petronas - pe cei de la Mercedes îi urmăresc de curiozitate față de ce se întâmplă într-o echipă de Formula 1.
  • The beauty addict - pe Camelia am găsit-o tot prin intermediul blogului ei. Momentan nu prea îi mai urmăresc clipurile, dar îi place s-o știu acolo, în lista mea de canale pe care le urmăresc.
  • Cristina Iorgulescu -  pe Cristina am găsit-o pe Youtube prin intermediul blogului ei (care, momentan, mie nu-mi mai merge), mi-ar plăcea să aibă mai multe clipuri, momentan am un fel de promisiune a ei că se va întoarce pe Youtube când i se vor mai așeza anumite lucruri în viață.
  • AmandaRachLee - pe Amanda am început să o urmăresc și încă o urmăresc pentru clipurile ei referitoare la organizare. Și doar atât am de spus (aka scris).
  • Ioana 14 - deci, probabil o să mă dezabonez și de la Ioana 14, văd că n-are clipuri, probabil a fost o abonare reciprocă făcută așa, fără niciun research din partea mea.
  • Alisa Maria -  la canalul Alisei habar n-am de ce m-am abonat, probabil a fost o abonare reciprocă sau așa ceva, dar acum îmi sunt utile clipurile ei deoarece mai fac cunoștință cu produsele Oriflame sau mai aflu câte o părere despre o grămadă de produse din zona aceasta de drugstore.
  • rawscientist - pe Irina am descoperit-o printr-unul dintre clipurile ei, în care vorbea despre metode de economisire a banilor, și cam pentru asemenea clipuri o urmăresc. Nu exclud ca la o curățare a listei de urmăriri să zboare, iar eu să-i caut prin lista ei de clipuri cam de vreo 2 ori pe an după clipuri care să-mi vorbească.
  • Ioana Moghior - pe Ioana Moghoir încă o descopăr, nu mi-am format o părere clară despre ea, dar abia aștept să posteze din ce în ce mai multe clipuri când are timp, pentru a vedea dacă există „acea chimie” din partea mea.
  • ProgrammingKnowledge - urmăresc canalul pentru tutorialele de programare, cred că din 2017 sunt abonată.
  • Beauty by Sunshine - cred că Elena face parte dintre cele 2 - 3 Youtuberițe pe care le urmăream încă de la începuturile mele de urmăritoare, și o fac deoarece mi se pare oarecum interesantă, delicată, exotică (combinația între ochi deschiși la culoare pe de o parte și păr închis la culoare pe de altă parte);
  • Alexandra Popescu - pe Alexandra o urmăresc înapoi deoarece cred că e printre primele persoane care mă urmăresc de nici nu mai știu câtă vreme. Plus că e o persoană super în viața de zi cu zi și am amintiri plăcute cu ea.
  • Ann Le - pe Ann probabil că am găsit-o datorită clipurilor de organizare sau Bullet Journal, dar mă bucur c-am aflat că are și clipuri cu outfit-urile ei. Numai bună de reurmărit căci nu prea mai găsesc clipuri pe Youtube care să mă și intereseze. 
  • Kagome Otilia - pe Otilia o știu, din nou, din viața personală, mi se pare o persoană super ok, plus că mi se pare a fi foarte blândă. Pot să spun că m-a surprins când am remarcat că mă urmărește.
  • Cocos Christina - pe Cristina o urmăresc pentru clipurile ei de DIY, ca să fiu sinceră, nimic mai mult, deci nu pot spune mai mult decât că are talent la arte plastice.
  • Fitness Blender - pe cei de la Fitness Blender îi am în lista celor pe care îi urmăresc deoarece de 2 ani jumătate cică mă tot apuc de sport ca lumea și tot nu reușesc să mă țin de treabă, cu toate că e extraordinar să poți face acasă cardio sau așa ceva fără echipamente costisitoare.
  • Anda Zelenca - pe Anda Zelenca am descoperit-o de destulă vreme, nici eu nu mai țin minte cum a început, dar la un moment dat mă dezabonasem deoarece nu mai postase. Acum sunt din nou abonată fericită!
  • Iguanitza - pe Alexandra o urmăream la un moment dat destule de intens, dar am renunțat la ea deoarece nu părea a mai posta. A revenit după o perioadă destul de lungă (cred că câteva luni bune) de inactivitate. Țin minte că întotdeauna mă șoca cât de multe cosmetice fie își cumpăra ea personal fie primea, iar apoi arunca arunca o grămadă de produse abia desfăcute și uitate cu lunile nu se știe pe unde.

Aceștia sunt Youtuberii pe care i-am urmărit în 2017, deja m-am dezabonat de la câțiva care nu-mi vorbeau. Sper să am asemenea faze de dezabonare cât mai puține pe viitor.



2 comentarii: