joi, 23 octombrie 2014

Cumpărături din DM și Carrefour (cred că din 9 octombrie)

        Astea sunt penultimele cumpărături pe care le-am făcut, bineînțeles în Lotus (excepție făcând pachetul aproape gol de Dallmayr). Pachetul de Dallmayr țin minte că-l primisem de la tati pe la mijlocul lunii iulie împreună cu un pachet de Jacobs Kronung pe care l-am și terminat deja (era de înțeles, primisem pachetele acum 3 luni). Cert îi că de când am făcut aceste cumpărături și până acum am terminat pachetele de Dallmayr (de vreo 2 ori am mai reușit să fac cafea din el), și cele 2 pachețele de Doncafe (ambele de vreo 100 de grame).
        Vreau să spun că sunt îndrăgostită iremediabil de cafeaua Dallmayr, are o aromă incredibilă, bogată, care îți răsfață simțurile. Deși e destul de scumpă, mai ales pe România, undeva la 25 de lei pentru jumătate de kg, pot spune că e destul de în regulă pentru mine, deoarece nu consum mai mult de 750 de grame de cafea într-o lună aglomerată (aglomerată însemnând în timpul anului universitar) sau chiar 500 de grame (sau mai puțin) într-o lună de vacanță.
        Despre cele 2 cafele de la Doncafe nu prea am cuvinte de laudă, mi se par niște cafele foarte aproape de cele comune, și aici mă refer la acelea luate de mama la kg din piață cu 19 lei / kg (la negru, dar nici nu merită mai mulți bani cafelele respective). Sincer, nu m-am așteptat ca o firmă de genul Doncafe care teoretic se respectă, să aibe asemenea cefele ordinare, dar se pare că viața îți mai rezervă și asemenea „surprize” neplăcute; le luasem la gramaj așa mic pentru a le testa și chiar mă felicit că nu le-am luat la pachete mai mari... țineam minte că cafeaua solubilă de la Doncafe era mai bună, o consumasem acum vreo 3 ani jumate în timpul BAC-ului pe când eram încă cu cafeaua solubilă. Și mai ales când suta de grame din cea roșie e 3,57 lei iar cea verde e 5,4 lei în Carrefour, un magazin care se vrea a fi cu prețuri mici.
        Despre cafeaua Amaroy am numai cuvinte bune, are un gust echilibrat care-mi place, și nici nu mi se pare scump la 16,45 lei în Carrefour și bănuiesc că tot cam atâta și în Auchen, că acolo l-am mai vazut.
        Despre cafeaua Tchibo Family încă n-am ce să vă spun, dar pe aia o voi începe când se termină cafeaua făcută din cana filtrului de cafea; n-ar trebui să fie foarte rea, doar e un Tchibo, dar mai știi? după experiența Doncafe. O să revin cu măcar câteva cuvinte despre ea, în viitorul apropiat sper.
        Chichineața aceea de deasupra pachetelor de cafea din a doua poză e un săpun solid Nivea Blueberries & Milk cu miros de afine; și când zic miros de afine, atunci să știți că chiar miroase prea tare a fructe, ceea ce mie chiar nu-mi place deloc, îl luasem doar de probă iarăși, dar m-am jurat că nu-l mai iau în veci din cauza mirosului prea puternic de fructe.
        Cred că n-ar trebui să spun nimic despre batistuțele de nas din Carrefour, sunt destul de bune și ieftine, la vreo maxim 2 lei setul de 10 pachețele și cel puțin pentru mine sunt numai bune de folosit la tot ce le folosesc, n-am reușit să găsesc nici măcar un motiv pentru care să zic c-aș cumpăra batistuțe de nas scumpe (gen Zewa sau mai știu eu care) în detrimentul celor de marcă proprie Carrefour.

        Ultimul produs despre vorbesc, dar nu și ultimul în Wishlist-ul meu e flaconul de șampon uscat de la Balea. Încă nu prea știu ce să zic despre el, abia l-am folosit o dată, încă aștept să-l mai folosesc de câteva ori înainte să-mi formez o părere clară și cât de cât obiectivă despre el; singurul lucru care mi-a sărit în ochi e faptul că lasă ditamai stratul de pulbere albă pe perie la prima pieptănare după ce-l folosești, de-am rămas ca proastă, nu alta. N-am pățit niciodată așa ceva cu șamponul uscat Batiste Original pe care l-am avut înainte și despre care am vorbit într-o postare anterioară. Și despre produsul de la firma Balea sper să revin într-o postare viitoare, să vă spun mai multe.

        O seară faină s-aveți fără ploi și alte cele (că la mine deja plouă de-o oră și ceva)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu